Literatura de afaceri si lectii de business la ForbesLife Power Lunch

ForbesLifePowerLunch_DanStefan

De curand, Dan Ștefan, manager Autonom Rent-a-Car, si Vladimir Sterescu Country Manager Customer Support Solutions la CGS (Computer Generated Solutions), au luat de curand pranzul impreuna intr-un restaurant thailandez din capitala – prilej de discutii savuroase despre literatura de afaceri si lectii de business, asezonate – citand revista Forbes – „cu Massaman curry si supa de nuca de cocos”.

Pornind de la convingerea ca lectura este unul dintre fundamentele managementului, Dan si fratele sau, Marius Stefan, le impun angajatilor Autonom (150, in prezent) sa citeasca 7 carti, primele doua fiind „Outliers“ de Malcom Gladwell și, respectiv, „How to Win Friends and Influence People“ de Dale Carnegie. ,,Încercăm să motivăm extrinsec angajații să citească, până când devine o pasiune intrinsecă”, motiveaza Dan. Insa lectura care l-a impresionat poate cel mai tare este „Delivering Happiness” de Tony Hsieh, managerul general al magazinului online Zappos – povestea unui antreprenor care promoveaza un model total atipic de customer-service: isi incurajeaza agentii de call-center sa vorbeasca oricat de mult cu clientii (recordul fiind de 8 ore), iar celor care, la finalul trainingului de 6 saptamani, nu sunt convinsi ca vor o cariera in domeniu, le ofera 2.000 de dolari ca sa plece.

Alte mici „secrete” de antreprenoriat, dar si ce procent din totalul masinilor care se vand anual in Romania cumpara Autonom Rent a Car va invitam sa aflati din articolul „ForbesLife Power Lunch: Liste de lectură și curry thailandez”.