Anul trecut va anuntam ca am fost premiati printre cei mai buni angajatori din 2014, conform unui studiu realizat anual de catre AON Romania, in randul angajatilor din tara noastra.
Ei bine, anul acesta s-a desfasurat cea de-a treia editie a sondajului „Best Employers Study”, iar joi, 26 noiembrie 2015, au fost anuntate rezultatele. Si… avem bucuria sa ne numaram din nou printre castigatori, alaturi de Adobe, Dell, Edenred, Mars, McDonald’s si Pfizer Romania 🙂
Best Employers Study (BES) se adreseaza companiilor cu peste 50 de angajati si minimum trei ani de activitate pe piata din Romania, si analizeaza nivelul de implicare profesionala al angajatilor in functie de trei dimensiuni: „SAY” (angajatii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucreaza in discutiile cu prietenii, colegii sau clientii), „STAY” (angajatii care vor sa ramana in companie pentru mai mult timp) si „STRIVE” (angajatii care depun un efort suplimentar pentru a ajuta compania sa-si atinga obiectivele). Totodata, sunt evaluate si cuantificate aspecte privind relatia dintre angajat si angajator, precum colaborarea cu managerul direct si echipa, leadership, viziunea companiei privind dezvoltarea personalului sau oportunitati in cariera.
„Pentru noi, Best Employers este un instrument de lucru, precum si o validare anuala a eforturilor noastre colective. Autonom este o companie care se perfectioneaza si invata continuu. Pentru asta incercam sa cream un mediu favorabil de lucru in care angajatii nostri sa-si dezvolte abilitatile si sa le aplice in actiunile pe care le desfasuram. Incercam sa lasam cat mai multa libertate fiecarui coleg, coroborata cu responsabilitatea asumata. In viziunea noastra, autonomia plus o cultura organizationala impartasita conduc la un grad ridicat de implicare si indeplinirea performantelor propuse”, considera Marius Stefan, manager Autonom.
Studiul din acest an a implicat 35 de companii. Rezultatele se bazeaza pe raspunsurile a 15.500 de angajati, 1.150 middle manageri si 224 directori executivi, care, prin intermediul unor chestionare, si-au exprimat opinia cu privire la angajatorii lor. Acest esantion de respondenti reprezinta o populatie activa totala de peste 38.000 de angajati.
Rezultatele studiului arata ca implicarea este importanta pentru companiile Best Employer, care inregistreaza o crestere a scorului de engagement: 80% in 2015, comparativ cu 78% in 2014 si 71% in 2013, in timp ce celelalte companii participante la studiu prezinta un scor de engagement de 59%.
„Provocarea noastra este sa convingem celelalte companii ca engagement-ul angajatilor este important, fiind strans legat de rezultatele in afaceri ale companiilor angajatoare”, a declarat joi, in cadrul Galei, Virginia Pauna, Project Leader al studiului.
Mai multe informatii despre studiu sunt disponibile pe www.bestemployersromania.com